Bio i dag

Idag var vi iväg och tittade på Ice Age 3. Kändes lite konstigt att gå på bio mitt på dagen men det blir så när man har småbarn. Filmen var riktigt rolig precis som sina föregångare och att få se den i 3D var häftigt. Har inte sett 3D sen jag var 8-9 år gammal och det är ju några år sen. Jag hoppas det kommer fler och fler filmer i 3D för jag tror att det är framtidens filmformat.

Efter filmen gjorde jag ett självmordsuppdrag: IKEA en löningslördag mitt på dagen. Som tur visste jag precis vad jag skulle ha så det blev en hit and run runda bara. Köpte några glasburkar i olika storlekar av märket Droppar. Ursnygga! Nu kanske man kan börja få lite ordning i köksskåpen.

Sen vart det att åka hem och grilla och äta cheesecaken jag gjorde iordning igår. Riktigt god. Lite annorlunda cheesecake med mango. Gott gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0