Två dagars händelser

Gårdagen var ganska lugn. Roade mig med att rensa 3 liter röda vinbär jag fått av mamma och pappa från deras kolonilott. Det tog ett par timmar. Senare gick jag ut och fortsatte mitt krig mot ogräset som växer överallt! Dom har för tllfället övertaget men jag kommer segra!

Idag har jag gjort sylt av vinbären jag fått. Dom ska stå över natten så jag avlägger rapport om smak imorgon. Dottern och jag fortsatte rensa ogräs tills hon gjorde myteri och rymde till en kompis större delen av dagen. Jag passade på att åka och shoppa lite. Det är med betoning på lite för det blev bara diskborstar och måttsatser (mina decilitermått har en förmåga att försvinna) och sånt där tråkigt. Köpte även Transformers filmen som jag tycker är riktigt häftig. Mycket action och effekter. Hittade ett lila linne för ett vansinnigt lågt pris (verkar vara rea överallt). Hmm... det vart inte såå lite ändå.

Satt precis och spelade onlinespelet Age of Conan nu tills servern "kastade ut" mig. Problem med servern? Ja, jag står här stolt i dag och erkänner att jag spelar datorspel! Men det är ju så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0