X-Men Origins: Wolverine

X-Men Origins: Wolverine



Kastade mig över den här filmen i affären igår och fick äntligen se den. Ville ju helst av allt se den på bio men det blir inte alltid som man vill. Nu har man sett den och jag måste säga att jag är imponerad. Människor jag pratat med som sett filmen har tyckt att den här är den sämsta av X-Men filmerna men jag kan inte hålla med. Ärligt talat tycker jag den här är den bästa av den fyra än så länge. I den här får vi följa Wolverines historia om hur han blev den han är. Man får även träffa mutanter som inte varit med i de gamla filmerna. Den jag såg mest fram emot var Gambit. Tycker dock inte dom gjorde honom riktig rättvisa men man kan inte få allt. Nu ser jag fram emot år 2011 då nästa Wolverinefilm sägs dyka upp! Man kan inte få nog av honom.

8/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0