Jag säger bara...

KATASTROF!!!!

Usch vad dålig jag är på det här med att uppdatera bloggen. Kommer sällan för mig att skriva något men när jag väl sätter igång så flyter det bara på.

Har inte hänt så mycket. Fyllde år för snart en vecka sen. Fick en schysst födelsedagspresent... både maken och dottern åkte på halsfluss. Jag har tack och lov klarat mig! Igår fick jag en försenad födelsedagspresent av gubben. En vit orkidé och en bok om orkidéer! Jättefint! Fick en gul orkidé av mamma så nu ska jag göra allt jag kan för att få dom att trivas och må bra! Har ju lyckats driva upp en liten mangoplanta som är lite av min bebis just nu. Den är ca 20 cm hög nu och jag hoppas den överlever.

Igår var jag och plockade ut en ny mobil. Det blev en rosa Sony Ericsson T707. Den är inte så babyrosa som på bilderna utan den lutar nästa lite mer åt det mörkröda till. Fin är den ändå.

Nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt ute. Måste ju passa på medans vädret fortfarande är fint!

Imorgon blir det bio! G-Force i 3D ska vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0