Jahajaja

Orka uppdatera ofta. Men men. Ska ta mig i kragen och skriva lite.

Har inte hänt mycket. Jobbat, fixat, donat och pysslat.

På kvällarna sitter man framför datorn efter att dottern gått och lagt sig men det är för att spela världens bästa spel! Age of Conan! Jag vet att många inte kan fatta vad som är så kul med att sitta flera timmar och spela men man måste testa för att förstå. Det roliga är ju också att man lär känna folk från stora delar av världen och vi har kul ihop på nätet.

Annars vad händer? Jag ska till IKEA en snabbis på söndag för att kolla på en ny lampa. Men det är som vanligt med ikea. Hit and run. Du måste veta precis vad du ska ha innan du åker dit annars är det kört. Efter det ska dottern, hennes kompis och jag gå och se Harry Potter på bio. Har ju lovat henne att hon skulle få se den på bio. Tyvärr går den bara på engelska men hon ville se iallafall. Hon är bara 8½ år så.

Nu ska jag ta itu med dagens sysslor. Har varit sådär överambitiös och gjort iordning ett veckoschema över städning och sånt. Skönt att kunna slå ut saker över hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0