Måndag igen

Ja då går man på sin långa passvända igen då. Det betyder att jag ska jobba i helgen. Ser fram emot nästa helg då vi troligen ska gå på Hem och villa mässan. Har lyckats fixa två fribiljetter.

Igår var dottern, hennes kompis och jag iväg på bio och såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Först vart det en sväng in på IKEA där jag köpte en ny lampa/spotlight till vardagsrummet/köket (har öppet emellan) och två paket värmeljus. Helt bisarrt vad värmeljus man gör av med under hösten och vintern. Efter det vart det över till Heron City och shoppa lite godis och dricka på Willys (ja jag kör snålljåpsvarianten och handlar gott där). Filmen var himla bra (har tyvärr inte hunnit läsa boken än så jag kan inte jämföra). Mot slutet så upptäcker jag att min lilla tjej sitter och torkar ögonen frenetiskt när en av huvudpersonen dör. Känslosamt på film ibland. Jag vet hur det är... har sett filmen "Dragonheart" tre gånger och jag har grinat varenda gång.

Nej nu ska jag ta och natta dottern, fixa en kopp te och sen kasta mig in i datorspelets fantastiska värld. Se vilka man träffar idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0