Mitt i veckan

Då har man två dagar "ledigt". Man har ju en villa så ledig i ordets rätta bemärkelse är man ju aldrig. Ska tvätta och torka golv idag.

Har börjat läsa en ny bok. Det är Marilyn Mansons självbiografi. Jag gillar Manson så det är kul att läsa hur han blev den han är idag. Så här långt är boken riktigt bra och skriven lite självironiskt. Han kommer ju till Globen 9 november och det skulle ju vara så himla kul att få se honom live men jag misstänker att min ekonomi inte tillåter det. Rammstein kommer i januari men dom var riktigt dyra så det hoppar jag definitivt över. Skulle ju ha varit häftigt att se annars.

Nu ska jag tillbaka till verkligheten och dra fram den trogna snabeldraken innan skurmoppen åker fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0