Slut på veckan

Så var den här helgen över också. I fredags vart det simning för hela familjen. Jag orkade bara simma 100m och sen 3x50m med anledning att jag kände mig urkass. Det värsta har tack och lov gått över nu.

Efter att vi varit nyttiga och motionerat var det dags att vara lite onyttlig så jag handlade några hamburgare på McDonalds på vägen hem. Det var middagen. Sen var det dags för bio på Heron City.

I går lyckades vi sätta igen "trapphuset" med skivor så där är det i stort sett bara att spackla och måla som saknas. Börjar närma sig sakta men säkert. Med betoning på sakta dock.

Idag städade vi ur växthuset och skördade våra halloweenpumpor. Vi hade räknat lite fel när vi trodde vi hade fått sju pumpor. Det var nämligen 13 stycken.

Åkte iväg och tittade på en medeltidsmarknad inte långt härifrån. Alltid trevligt men de medeltida kläderna fick stanna hemma den här gången. Köpte iallafall två nya häften med klädmönster. Vill ha sömnadsprojekt! Har ju försås ett på gång; sy en jedikappa till en bekant i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0