Uppdatering

Fick äntligen se "Prince of Persia" i söndags. Ännu en film jag velat se på bio men fick vackert vänta på dvd:n. Mycket bra film! Och så fick man ju se en ganska vältränad Jake Gyllenhaal. Yaayy! Hrmm. Sådärja, nu har jag haft dagens fjortisögonblick också.

Idag ska vi iväg och se "Trollkarlens lärling" på bio. Dottern vet inte om det än. Först ska vi dock iväg och simma. Jag kommer ta det väldigt lugnt idag eftersom jag känner som om jag håller på bli lite sjuk. Förra gången lyckades jag ju simma 200m i sträck och det är jag väldigt stolt över. Simning har aldrig varit min starka sida. Planen är att hela familjen ska ta dykcert tillsammans och då måste man kunna simma 200m. Så när jag och dottern (mannen simmar ju redan drygt 1000m per tillfälle) klarar av 400m i sträck så ska vi börja kolla på att gå snorklingskurs till att börja med. Har aldrig snorklat i mitt liv så då kan det vara skönt att få en ordentlig genomgång på hur man gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0