Mitt lilla spöke

Nåja så liten är hon ju inte, ungen har ju vuxit om mig redan vid 11 års ålder! Är som regel emot att lägga upp bilder på mina nära och kära på bloggen men den här kunde jag inte låta bli. Dottern skulle iväg på Halloweenfest hos en kompis och som vanligt kunde jag inte komma på något bra hon kunde klä ut sig till förrän i sista minuten (otroligt vad bra hjärnan kan fungera under stress). Slängde på henne min bröllopsklänning (en medeltida historia med klockärmar och allt), sminkade henne rejält och tuperade håret som aldrig förr. Tycker fortfarande det är ett under att hon lyckades reda ut det efteråt. Fin blev hon och fick många komplimanger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0