Lite ledighet

Dags för två dagars ledighet innan jag går på och jobbar helg. Ska försöka hinna med diverse saker bland annat se till att jag och dottern kommer iväg och tar den där jäkla Twinrixsprutan. Jag fattar inte att jag faktiskt ska BETALA en massa pengar för att göra den enda saken jag har fobi för. Fobi är väl kanske lite väl att ta i nuförtiden när det kommer till mig och sprutor men jag känner fortfarande ett fruktansvärt obehag för dom. Är dock blodgivare i rent terapeutiskt syfte då jag inte tänker låta en sån fjantig sak som en nål skrämma livet ur mig. Tycker att är man rädd för något så ska man möta rädslan och inte låta den styra över dig. Hörde ett fruktansvärt bra citat i miniserien "Dune" som stämmer så bra: "Fear is the mindkiller".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0