En rubrik!

Kom bara inte på nån bra rubrik därav ovanstående.

Har städat och pysslat här hemma idag. Fick till och med upp gardinerna i vardagsrummet.

Igår var vi nere i skjuthallen för första gången på evigheter. Kändes bra att vara där igen. Fick hjälp med att kapa mina pilar. Vi kunde dock inte kapa dom så korta dom skulle vara då pilkapen inte gick att ställa in på kortare än 24". Jag har uppenbarligen väldigt korta armar. Testsköt pilbågen och var övertygad om att jag inte ens skulle träffa tavlan men visst gjorde jag det. Nu gäller det att fixa i ordning mina pilar och sen börja skjuta in bågen ordenligt. Måste även ställa upp styrkan på den på max för den är lite väl klen just nu. Jag skjuter en juniorbåge då andra pilbågar har för lång draglängd för mig. Det är som på skjutbanan när jag sköt hagel; fick skjuta med en hagelbössa som var kapad att passa en tolvåring.

Nej nu ska jag se om jag inte kan få gubben att titta på en film med mig. Det och en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0