Lite roliga saker!

Skrev klart och lämnade in sista inlämningsuppgiften till astronomin hela TVÅ dagar före slutdatum! *Klapp på axeln, duktig Monica*. Nu ska den bara godkännas sen kan jag skryta med att jag klarat en högskolekurs i astronomi! Har sagt på skoj att klarar jag kursen har jag bevisat att man kan ta sig igenom en kurs utan att lära sig ett skvatt. Det är så det känns just nu iallafall.
 
När vi ändå pratar om skolor så damp det ner ett brev från Högskolan i Dalarna som meddelade att jag blivit antagen till ett 120p program på distans som heter "Utveckling av e-tjänster". Ska bli så jäkla kul! Min plan är att jag ska försöka läsa på åtminstone 50%... och kombinera ihop detta med resten av livet! Men jag tänker inte basunera ut att jag har såååå mycket att göra för det skulle bara vara larvigt. Läste en bra kommentar om det fenomenet på Facebook en gång; "Stop glorifying being busy". Det är så sant som det är sagt!
 
Ha en trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Är du intresserad av en header? en gratis och fräsh? eller vet du någon annan som vill ha? :)

Svar: Hej och tack för besöket och förslaget. Headers gör jag själv då jag älskar att leka med Photoshop.
Monica Pramgren

2013-01-19 @ 21:56:12
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0