Slut slut slut

Slut på den här helgen och det är ju för underbart! Har på tre dagar jobbat nästan lika mycket som "vanliga" människor gör på en vecka.

Imorgon ska jag iväg och beställa nytt pass så jag blir insläppt i England när vi ska flyga dit. Ser inte riktigt fram emot att bli fotograferad men det är bara att bita ihop.

Ska rota vidare i distanskursernas värld imorgon och se om det kommit nån ny information vad jag ska läsa och göra till högskoleprogrammet. Ska även kolla status på min bil som rasade nästan halvvägs till jobbet i tisdags morse. Jättekul att sitta i en kall bil i 40 minuter mitt i skogen kl 05:30 på morgonen. Tur att man har snälla arbetskamrater som kör 25 km för att hämta en och en snäll bror som tagit sig an att laga bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0