Tröttelitrött

Förstår inte varför jag hade så himla svårt att somna igår kväll. Tror inte jag kommer ha samma problem idag. Tänkte bara göra ett litet snabbinlägg och sen gå och rasa i säng. Kan inte skylla på att jag jobbat för mycket heller eftersom jag bara jobbar idag den här veckan. Skönt att jobba på schema ibland.

Måste få visa upp vad jag köpte till mig själv i mellandagarna. Dom är jättesköna att gå i och var nedsatta till halva priset. Har ni inte handlat skor på Deichmann förr så leta upp en butik och börja botanisera!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tycker det var ett bra Köp Monica :)
Kanon snygga :)

Svar: Tack så mycket! :)
Monica Pramgren

2013-01-10 @ 11:14:14
Postat av: evelina

var gärna med i dagens blogg:)

Svar: Är med nästa vända! :) Tack för besöket här!
Monica Pramgren

2013-01-14 @ 16:14:03
URL: http://nattstad.se/eveeliinaah
Postat av: evelina

Fin blogg:)

Svar: Tack tack!
Monica Pramgren

2013-01-20 @ 13:28:15
URL: http://nattstad.se/eveeliinaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0